[O2FL] 2,0 CCZA rorząd kaput!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gebek
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1214

    #51
    Zamieszczone przez mirek_p11
    Jak tak dalej będzie to sprzedam szkodnika i kupię jakiegoś wolnossącego Japończyka.
    :szeroki_usmiech
    Tato,tato...czy to auto jest chore?
    Nie synku...to diesel PD.

    Honda...the power of dreams.
    Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

    Komentarz

    • Zorr
      RS
      • 2011
      • 2110

      #52
      Zamieszczone przez gebek
      Zamieszczone przez mirek_p11
      Jak tak dalej będzie to sprzedam szkodnika i kupię jakiegoś wolnossącego Japończyka.
      :szeroki_usmiech
      tyle że byle kapelusznik w skodzie Cię objedzie...

      a tak poważeniej to octavia nie ma za bardzo konkurencji, jak ktoś potrzebuje duży bagażnik to nie widzę wyboru ... no chyba że dopłacimy +20kPLN do wyższej klasy z gorszym wyposażeniem
      Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
      Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

      Komentarz

      • piotrek_gdy
        RS
        • 2008
        • 7723
        • Volkswagen
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #53
        no cóż
        a ja właśbnie zanabyłem nowy turbo zapierdalacz o oznaczeniu silnika BWE
        niby to samo 2,0 tfsi ale .... dwa intercoolery, pasek i duuuuży potencjał :wink:
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz

        • mirek_p11
          RS
          • 2010
          • 6630
          • Volkswagen
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #54
          Zamieszczone przez Zorr
          jak ktoś potrzebuje duży bagażnik
          no właśnie ten bagażnik....

          Pomysł jest taki, że do roboty po mieście nowy UP - wersja dwumiejscowa z kratką ( ale muszę jeszcze sprawdzić info, bo ponoć są jakieś wadliwe sprzęgła w tym modelu :roll: ) a dla funu Subaru i być może z turbo :diabelski_usmiech

          Seat Leon ST FR by mirek_p11

          Fotki
          Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
          Fotki

          Komentarz

          • piotrek_gdy
            RS
            • 2008
            • 7723
            • Volkswagen
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            #55
            Zamieszczone przez Zorr
            +20kPLN do wyższej klasy z gorszym wyposażeniem
            idzie dostać za 140-160 tys o klase wyższy i lepiej wyposażony :wink:
            to ciut więcej co wypasiony RS :roll:
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz

            • andrzej111
              L&K
              • 2010
              • 1391

              #56
              , podobno łatwo można sprawdzić czy łańcuch przeskoczył gdzieś na rozrządzie są dwie gumki na tych kołach (wybacz słownictwo ale jestem laikiem w temacie) po wyjęciu gumek, obracamy kołem i czekamy pojawią się kreski czy strzałki - tyle że jak strzałka jest na jednej gumce to musisz zakręcić jeszcze raz żeby się pojawiła na obu - jak będzie na obu to musi być w tej samej pozycji
              Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

              Komentarz

              • gebek
                L&K
                S_OCP Member
                • 2007
                • 1214

                #57
                Zamieszczone przez Zorr
                Zamieszczone przez gebek
                Zamieszczone przez mirek_p11
                Jak tak dalej będzie to sprzedam szkodnika i kupię jakiegoś wolnossącego Japończyka.
                :szeroki_usmiech
                tyle że byle kapelusznik w skodzie Cię objedzie...

                a tak poważeniej to octavia nie ma za bardzo konkurencji, jak ktoś potrzebuje duży bagażnik to nie widzę wyboru ... no chyba że dopłacimy +20kPLN do wyższej klasy z gorszym wyposażeniem
                Octavia ma rzeczywiscie duzy bagaznik,ale Auris kombi,czy wchodzacy Civic kombi...tez male nie sa.
                Wiekszym plusem Octavi jest moim zdaniem duza roznorodnosc dostepnych silnikow...tu Japonce sa z tylu.
                Wiec albo fun z jazdy turbo benzyna,albo spokojne sny przy wolnossacej benzynie. :szeroki_usmiech
                Tato,tato...czy to auto jest chore?
                Nie synku...to diesel PD.

                Honda...the power of dreams.
                Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                Komentarz

                • AdamB
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 8030
                  • Octavia IV (NX3)
                  • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                  #58
                  Octavia ma rzeczywiscie duzy bagaznik,ale Auris kombi,czy wchodzacy Civic kombi...tez male nie sa.
                  Co z tego że Auris ma spory jak na Aurisa bagażnik jak jest ciasny w środku.

                  Zamieszczone przez gebek
                  Wiec albo fun z jazdy turbo benzyna,albo spokojne sny przy wolnossacej benzynie. :szeroki_usmiech
                  Oj te wolnossące benzyny, ostatnio żona moja dała mi swoją Yariskę 1.33 100KM, abym się nią przejechał trochę dalej. Oj się namachałem biegami. Po 100km trasy jak wsiadłem do swojej OII 1.9 TDI to czułem się jakbym automatem jechał . Normalnie biegów nie trzeba zmieniać w porównaniu z japońską wiertarką. :szeroki_usmiech
                  Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                  Komentarz

                  • andrzej111
                    L&K
                    • 2010
                    • 1391

                    #59
                    Panowie ale temat dotyczy rozrządu, sa wątki dotyczące zakupu nowego auta...
                    Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                    Komentarz

                    • gebek
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 1214

                      #60
                      Oj te wolnossące benzyny, ostatnio żona moja dała mi swoją Yariskę 1.33 100KM, abym się nią przejechał trochę dalej. Oj się namachałem biegami. Po 100km trasy jak wsiadłem do swojej OII 1.9 TDI to czułem się jakbym automatem jechał . Normalnie biegów nie trzeba zmieniać w porównaniu z japońską wiertarką.
                      _________________
                      Rozumiem Cie :szeroki_usmiech tez bylem kiedys fanem TDI,ale mi przeszlo...do wolnossacej benzyny mozna sie przyzwyczaic.
                      Co nie znaczy,ze niekiedy nie brakuje mi tego momentu obrotowego :szeroki_usmiech
                      Tato,tato...czy to auto jest chore?
                      Nie synku...to diesel PD.

                      Honda...the power of dreams.
                      Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                      Komentarz

                      • Northeusz
                        RS
                        • 2010
                        • 1677
                        • Octavia I (1U2)
                        • AUM 1.8 20VT 150 KM

                        #61
                        Zamieszczone przez Zorr
                        tyle że byle kapelusznik w skodzie Cię objedzie...
                        Jeśli najpierw ją uruchomi, poczeka czy nic nie dzwoni i ruszy bez problemów .
                        A tak poważnie - silniki TSI wg mnie jeśli chodzi o charakterystykę to bajka. W dobrze wyposażonej Octavii nic więcej człowiekowi nie potrzeba. Tutaj fabryczna jakby nie było usterka, jeśli wystąpi, wiąże się jednak z nerwami w każdym przypadku i zależnie od rozwiązania problemu z większymi lub mniejszymi kosztami :roll:. Koledzy mam poważne pytanie - czy kupując używane TSI i powiedzmy od razu jadąc na wymianę całego rozrządu ma się jakąkolwiek gwarancję, że będzie już dobrze? Czy poprostu kupuje się pozorny spokój na jakiś czas? Bo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.
                        Pozdrawiam
                        Northeusz

                        Komentarz

                        • Zorr
                          RS
                          • 2011
                          • 2110

                          #62
                          Zamieszczone przez Northeusz
                          Koledzy mam poważne pytanie - czy kupując używane TSI i powiedzmy od razu jadąc na wymianę całego rozrządu ma się jakąkolwiek gwarancję, że będzie już dobrze? Czy poprostu kupuje się pozorny spokój na jakiś czas? Bo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.
                          gdyby to ktoś wiedział, najchętniej zrobiłbym listę, osób którym padło włącznie z rocznikiem i wersją rozrządu, także w ewentualnych celach sądowych.

                          Co do wymiany, a co ile byś wymieniał skoro tutaj padło po 70tys?
                          Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                          Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                          Komentarz

                          • robreg
                            L&K
                            • 2010
                            • 1195
                            • Octavia I (1U2)
                            • AXP 1.4 MPI 75 KM

                            #63
                            Zamieszczone przez legecki
                            w takim razie po co te wszystkie części zamienne. Jak się zawór podegnie to głowica do wymiany?

                            Obrazek
                            Obrazek
                            może jestem idiotą, ale jak dla mnie, na Twoich wspaniałych rysunkach autorstwa VW AG, do Twoich wynurzeń brakuje jednego cennego elementu - nazywa się to prowadnica zaworowa. Jeśli wiesz co to, dalsza pisanina jest zbędna.

                            Jeśli producent silnika, jako jedyną metodę na regenerację otworów w których pracują trzonki zaworowe przewiduje wymianę głowicy, to już wiesz na co są wszystkie inne części.

                            Można się licytować, kiedy ................... tłoków o zawory jest znaczące - wtedy, kiedy je zakleszczy w prowadnicy, wtedy kiedy je złamie... sam nie wiem.
                            Pozdrawiam, Robreg.
                            ----
                            furmanka.blogspot.com fan ;-)

                            Komentarz

                            • legecki
                              Drive
                              • 2013
                              • 55

                              #64
                              robreg, tak, w tym modelu producent nie przewidział wymiany prowadnic.
                              Dlatego trzeba rozebrać głowicę i zobaczyć co jest uszkodzone. Jeśli korpus, to do wymiany korpus lub całość. Jeśli coś innego, to jest to czym zastąpić.

                              Zamieszczone przez robreg
                              Jeśli wiesz co to, dalsza pisanina jest zbędna.
                              Nie wiem co to, więc zgadzam się w 100% że dalsze strzępienie języka jest zbędne.
                              1.8TSI CDAA 160KM ---> ~300KM/400Nm :O

                              Komentarz

                              • elpolacco
                                L&K
                                • 2010
                                • 1372
                                • Volkswagen
                                • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                #65
                                Skoda - "Przemyślane rozwiązania" Jak czytam tematy na temat wsypujących się rozrządów w benzynowych TSI to nic już mnie nie przekonuje do zakupu innego auta niż z silnikiem diesla jeśli wybór padłby samochód z grupy VAG. Rozumiem frajdę z jazdy uturbioną benzyną, ale koszty utrzymania takiego auta nie przemawiają do mnie.


                                Weź tu kup takie auto na handel, sprzedaj pewny samochód z niekręconym przebiegiem i niech w aucie przy takim przebiegu wysypie się rozrząd. Kupujący raczej nie uzna, że w tych silnikach to się zdarza tylko obwini Cię, że sprzedałeś mu bubel z ukrytą wadą i poda do sądu o odszkodowanie :roll: Niczemu winny możesz zostać pierwszorzędnym oszustem.
                                VW Golf Sportsvan 1.2 TSI 110KM

                                Komentarz

                                • robreg
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1195
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AXP 1.4 MPI 75 KM

                                  #66
                                  elpolacco, to nie jest dokładnie tak. Epoka MB 123/MB124 i temu podobnych samochodów już nie wróci. Teraz samochód ma przejechać gwarancję a potem nie kwalifikować się do naprawy. TSI / TFSI nie są w tej dziedzinie jedynymi przykładami. Te igrzyska dopiero się rozpoczynają
                                  Pozdrawiam, Robreg.
                                  ----
                                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                  Komentarz

                                  • kabanos
                                    RS
                                    • 2011
                                    • 4544
                                    • Octavia I combi (1U5)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #67
                                    Oj będzie problem na co zamienić starego klekota :roll:

                                    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                    Komentarz

                                    • piramida
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 12222
                                      • Superb III (3V3)

                                      #68
                                      Zamieszczone przez kabanos
                                      Oj będzie problem na co zamienić starego klekota :roll:
                                      X6M :diabelski_usmiech

                                      Tak na poważnie, nic innego niż na kolejnego klekota pewnie nie zamienisz tylko tym razem 2.0tdi

                                      Wracając do tematu to okazuję się że 2.0tdi CR jest chyba najmniej awaryjną jednostką jak na dzień dzisiejszy jeżeli chodzi o grupę vag?

                                      reasumując, sypią się"
                                      1.9tdi panewki
                                      2.0tdi bkd głowica
                                      2.0tdi bmn, wtryski
                                      1.8tsi i 2.0tsi rozrząd
                                      1.4tsi ???
                                      1.6tdi ???
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz

                                      • andrzej111
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1391

                                        #69
                                        tu macie dział o zakupie aut
                                        Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                        Komentarz

                                        • _tm_
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 2333
                                          • Superb III (3V3)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          #70
                                          Zamieszczone przez Northeusz
                                          Bo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.
                                          A jaki jest koszt wymiany rozrządu w 1.8TSI ? Bo może jednak warto go wymienić, żeby spać spokojnie . Co prawda moje auto jest po akcji serwisowej napinacza, ale jak czytam te posty to odczuwam pewien niepokój .
                                          S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                          Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                          -------------------------------------------------------------------------
                                          O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                          O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                          O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                          Komentarz

                                          • Black.Jack
                                            Ambiente
                                            • 2010
                                            • 101

                                            #71
                                            Panowie a czy w 2,0 tsi CCZA warto wymienić sam napinacz? bo zaczołem sie też martwić ,czy po samym vinie są mi w stanie powiedzieć czy mam ten ferelny czy trzeba osobiście jechać zeby zobaczyli

                                            Komentarz

                                            • LUKI
                                              RS
                                              • 2005
                                              • 5776

                                              #72
                                              Black.Jack, warto zobaczyć też łańcuch

                                              najlepiej porównać z fabrycznie nowym (długość)


                                              Zamieszczone przez Black.Jack
                                              czy po samym vinie są mi w stanie powiedzieć czy mam ten ferelny czy trzeba osobiście jechać zeby zobaczyli
                                              taaak

                                              uwierz mi, że to nie jest tak just like that...
                                              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                              Komentarz

                                              • Black.Jack
                                                Ambiente
                                                • 2010
                                                • 101

                                                #73
                                                czyli najlepiej łancuch +napinacz i wymiana w aso i mam rozrząd na gwarancji dobrze myśle?

                                                Komentarz

                                                • LUKI
                                                  RS
                                                  • 2005
                                                  • 5776

                                                  #74
                                                  Zamieszczone przez Black.Jack
                                                  czyli najlepiej łancuch +napinacz i wymiana w aso i mam rozrząd na gwarancji dobrze myśle?
                                                  w sumie tak, ale pamiętaj, że jest jeszcze coś takiego jak nastawnik faz rozrządu

                                                  a nie wiem jak z tym jest w CCZA
                                                  kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                                  SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                                  Komentarz

                                                  • Mihau
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 7460
                                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez _tm_
                                                    Zamieszczone przez Northeusz
                                                    Bo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.
                                                    A jaki jest koszt wymiany rozrządu w 1.8TSI ? Bo może jednak warto go wymienić, żeby spać spokojnie . Co prawda moje auto jest po akcji serwisowej napinacza, ale jak czytam te posty to odczuwam pewien niepokój .
                                                    Jeżeli dobrze pamiętam to chyba ponad 2k, sam napinacz + robocizna to jakieś 900 ziko.
                                                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...